Tony’s Chocolonely gaat kijken of het naar de beurs kan gaan
Tony's Factory, het bedrijf achter het chocolademerk heeft adviseurs in de arm genomen om eens te gaan kijken wat de mogelijkheden zijn qua beursgang, meldt ANP.
Tony’s Chocolonely (nu 12 jaar oud) zegt de opbrengsten van de beursgang te willen gebruiken ‘om de volgende stap te zetten op weg naar het realiseren van onze missie’. Die missie is het proces van chocola maken verduurzamen, met meer aandacht voor de arbeidsomstandigheden van de cacaoboer en ‘slaafvrije’ chocolade van hoge kwaliteit maken.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe chocolade van Tony's Chocolonely wordt in zeven landen verkocht.
De onderneming behaalde in het boekjaar dat eindigde in september 2016 een omzet van 29,3 miljoen euro, een stijging van 66 procent ten opzichte van een jaar eerder. Tony's zegt ieder jaar met zo'n 50 procent te groeien en is volgens het jaarverslag winstgevend.
Bron: ANP
[update] De beursgang bleek een pr-stunt. Communicatieonline wijdt er een rondvraag aan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid