Overslaan en naar de inhoud gaan

Tomorrow Design ontwikkelt naam en huisstijl 'Polare'

Het was al even uitgelekt, maar vanaf vandaag is het dan eindelijk officieel: ‘Polare’ is de nieuwe naam van boekhandels Selexyz en De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het was al even , maar vanaf vandaag is het dan eindelijk officieel: ‘Polare’ is de nieuwe naam van boekhandels Selexyz en De Slegte. Tomorrow Design bedacht de naam en huisstijl.

related partner content for mobile comes here

Direct na de overname van Selexyz en De Slegte stelde ProCures het branding- en designbureau Tomorrow Design aan voor de conceptontwikkeling van de nieuwe boekwinkelformule voor de Benelux. Om de periode tot de lancering van de nieuwe naam en het vernieuwde winkelconcept te overbruggen werd de ‘?’ campagne ontwikkeld. Alle gevels van de winkels werden van een vraagteken voorzien en ook in de winkels kwam dit beeld terug. De campagne stond in het teken van het ontwikkelen van een nieuwe boekwinkelformule en liet consumenten meedenken.

In het uiteindelijke resultaat staat beleving en online integratie in de winkels centraal. De naam Polare is geïnspireerd op de Poolster (‘Stella Polare’), een heldere ster die al eeuwenlang als ijkpunt dient voor navigatie. ‘Dat is precies wat de nieuwe organisatie wil zijn voor haar klanten: een gids die hen helpt de juiste boeken te vinden’, aldus John Berghoff, managing director van Tomorrow Design.

Boekenleggers:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in