Tomorrow Design ontwikkelt naam en huisstijl 'Polare'
Het was al even uitgelekt, maar vanaf vandaag is het dan eindelijk officieel: ‘Polare’ is de nieuwe naam van boekhandels Selexyz en De Slegte. Tomorrow Design bedacht de naam en huisstijl.
Direct na de overname van Selexyz en De Slegte stelde ProCures het branding- en designbureau Tomorrow Design aan voor de conceptontwikkeling van de nieuwe boekwinkelformule voor de Benelux. Om de periode tot de lancering van de nieuwe naam en het vernieuwde winkelconcept te overbruggen werd de ‘?’ campagne ontwikkeld. Alle gevels van de winkels werden van een vraagteken voorzien en ook in de winkels kwam dit beeld terug. De campagne stond in het teken van het ontwikkelen van een nieuwe boekwinkelformule en liet consumenten meedenken.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaIn het uiteindelijke resultaat staat beleving en online integratie in de winkels centraal. De naam Polare is geïnspireerd op de Poolster (‘Stella Polare’), een heldere ster die al eeuwenlang als ijkpunt dient voor navigatie. ‘Dat is precies wat de nieuwe organisatie wil zijn voor haar klanten: een gids die hen helpt de juiste boeken te vinden’, aldus John Berghoff, managing director van Tomorrow Design.
Boekenleggers:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid