Overslaan en naar de inhoud gaan

Starcom wint internationale innovatieprijs

De Nederlandse tak van mediabureau Starcom heeft onlangs de ‘Silver Award for Innovation in Media’ gewonnen van het gezaghebbende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Starcom kreeg de prijs samen met haar partners IceMobile en Muse voor opdrachtgevers Samsung en Red Bull. Het ging om de invulling van de campagne rondom de Red Bull Air Race in Rotterdam. Tijdens dit event deden de Red Bull VIP-Reporters met de LiveCastr-techniek van IceMobile live verslag van het event op en op het digitale billboard op het Rembrandtplein in Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

De campagne heeft meer dan 16 uur beeldmateriaal opgeleverd, wat over meer dan 140 websites is uitgezonden. Starcom heeft hiermee een technische innovatie in de mediastrategie laten zien, op een voor de doelgroep relevante manier, aldus Internationalist Magazine. Oxford University gaat de winnende case gebruiken als lesmateriaal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in