Overslaan en naar de inhoud gaan

Snapchat overweegt 'ouderwets' advertentiemodel

De berichtenservice kijkt bij hun zoektocht naar een nieuw verdienmodel naar het advertentiemodel bij live televisie-uitzendingen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is opzoek naar merken die zich willen verbinden aan de live versie van de &;Mijn Verhaal&; feed. Het is de bedoeling dat adverteerders betalen om gebrande snaps (foto&;s en korte filmpjes) tussen de feed te krijgen. Op zaterdag pakt Snapchat bijvoorbeeld snaps van een &;College Football&; wedstrijd en verzameld daarvan de leukste snaps van voor, tijdens en na de wedstrijd. Merken zouden dan moeten betalen om tussen deze reeks te komen staan.

related partner content for mobile comes here

Mijn verhaal wordt ons verhaal

In juni introduceerde Snapchat een manier om snaps te verzamelen rondom een evenement en deze te bundelen in een live-versie van &;Mijn Verhaal&;. De &;Mijn Verhaal&; feed wordt geüpdatet tijdens een event en kan in gedeeltes worden bekeken. De afgelopen week maakte Snapchat een verhaal rond de World Series, de terugkeer van NBA ster LeBron James bij Cleveland en de New York City Marathon.

Snapchat zou ongeveer waard moeten zijn, maar het bedrijf heeft tot afgelopen maand, toen de eerste advertentie werd gepubliceerd, geen dollar opgebracht. Advertenties moeten helpen om het gat tussen de waarde van het bedrijf en de inkomsten te verkleinen en daarbij wil Snapchat gebruik maken van de mogelijkheid om als ondersteuning te dienen bij bijvoorbeeld live events op televisie. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in