Overslaan en naar de inhoud gaan

10 redenen waarom ‘de reclame’ anders moet

Het reclamevak is toe aan stevige herijking, constateren kenners in Adformatie 22, dat vrijdag verschijnt. Hier alvast een preview in 10…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Het nieuwe reclamemodel moet zich vooral bewust zijn dat er een cultuuromslag heeft plaatsgevonden, en dat merken vandaag de dag anders gebouwd moeten worden’
(Gareth Kay)

related partner content for mobile comes here

‘De huidige stand van zaken weerspiegelt een totaal gebrek aan creativiteit bij adverteerders’
(Paolo Gaudiano)

‘Creativiteit kan en moet veel meer doen dan het dramatiseren van marginale productverschillen. Merken moeten veel meer eisen van hun bureaus’
(Thomas Kolster)

‘We jagen constant aan achter nieuwe manieren van hetzelfde doen’
(Gareth Kay)

‘Vandaag de dag is digitale reclame bijna ondraaglijk geworden’
(Paolo Gaudiano)

‘Inhoudelijk verschilt reclame te weinig van die van 60 jaar geleden, toen tv doorbrak’
(Gareth Kay)

‘De reclame van Dyson zit ingebakken in het product en wordt daardoor iets wat je voelt, niet iets wat je verteld wordt’
(Gareth Kay)

‘Als onze snelwegen waren ontworpen door adverteerders, dan sprongen er telkens billboards midden op de weg als we langsreden’
(Paolo Gaudiano)

‘Merkbouwers moeten zichzelf ingraven in de waardeketen’
(Martin Skibsed en Rasmus Bech Hansen)

‘Adverteerders moeten samen met uitgevers focussen op technologieën die content en reclame meer op één lijn brengen en daarmee de klantervaring verbeteren’
(Paolo Gaudiano)

Lees het complete verhaal in

 

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in