SIRE begint alfabetiseringscampagne
'Wie dit niet kan lezen, is niet gek' is de titel van een campagne die de Stichting Ideële Reclame (SIRE)
woensdag is begonnen. Het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De campagne roept analfabeten rechtstreeks op 'hun tweede kans' te grijpen door een cursus te gaan volgen. Voor
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
aanmelding en informatie is een landelijk gratis telefoonnummer beschikbaar. De campagne richt zich op alle
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNederlanders vanaf 13 jaar. Strekking van de boodschap, onder meer via radio- en tv-spotjes, is: verslijt analfabeten niet voor
dom, maar help ze liever door ze te attenderen op hun tweede kans. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidThe article you have shared here very awesome. I really like and appreciated your work. I read deeply your article, the points you have mentioned in this article are useful.
Diet Plan PDF
Keto Side Dishes