Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola grootste sponsor jongerenevents

Coca-Cola is de eerste acht maanden van 2004 de grootste sponsor van jongerenevenementen. Heineken staat op de tweede plaats.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de nieuwste Jongeren Evenementen Monitor van ReSpons sponsorde het frisdrankbedrijf tot dusver 29 evenementen, waaronder nieuwe events als Njoy en het Islander Festival. Dancefestivals als Sensation en Lovefields vielen af.

related partner content for mobile comes here

Heineken staat op de tweede plaats met de sponsoring van 26 evenementen. Red Bull is de verrassende nummer drie.

In de ranglijst van merken zijn staan de niet-alcoholische dranken bovenaan. Deze categorie is bij nagenoeg 100 jongerenevenementen betrokken. De tweede positie wordt ingenomen door de categorie bier met 83 evenementen. Derde staan de dagbladen.

Bijna de helft van het totale aanbod aan jongerenevenementen behoort tot de categorie muziek- en dancefestivals (Sponsor Magazine Online).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in