Coca-Cola grootste sponsor jongerenevents


Volgens de nieuwste Jongeren Evenementen Monitor van ReSpons sponsorde het frisdrankbedrijf tot dusver 29 evenementen, waaronder nieuwe events als Njoy en het Islander Festival. Dancefestivals als Sensation en Lovefields vielen af.
Heineken staat op de tweede plaats met de sponsoring van 26 evenementen. Red Bull is de verrassende nummer drie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de ranglijst van merken zijn staan de niet-alcoholische dranken bovenaan. Deze categorie is bij nagenoeg 100 jongerenevenementen betrokken. De tweede positie wordt ingenomen door de categorie bier met 83 evenementen. Derde staan de dagbladen.
Bijna de helft van het totale aanbod aan jongerenevenementen behoort tot de categorie muziek- en dancefestivals (Sponsor Magazine Online).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid