Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma’s Thuisboetiek naar Target

Na een competitie tussen vier bureaus heeft Sanoma Target Interactive Communication opdracht gegeven voor de ontwikkeling van een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sanoma’s postorderactiviteit heet Thuisboetiek. Het is voor het eerst dat de uitgever zich op het postorderpad begeeft. Inmiddels is een 24 pagina’s tellende catalogus geproduceerd. Deze is in een oplage van 1.500.000 exemplaren verspreid onder abonnees van een groot aantal Sanoma-titels.

related partner content for mobile comes here

Gelijktijdig worden er verschillende gepersonifieerde versies van de catalogus getest. Na afloop van de testen vindt een uitgebreid analysetraject plaats, waarbij de relatie tussen bestelgedrag en lezersprofiel interessante zaken aan het licht zal brengen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in