Overslaan en naar de inhoud gaan

Parker Brady weg bij MarketingTribune

Hoofdredacteur Rupert Parker Brady neemt afscheid van MarketingTribune en wordt zelfstandig marketingadviseur.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Parker Brady (36) vertrekt per 1 januari 2004. Hij is bij Reed Business Information 3,5 jaar werkzaam geweest als hoofdredacteur van MarketingTribune en NieuwsTribune. In november 1994 trad hij bij Weekbladpers Groep in dienst als fulltime redacteur van het wekelijks verschijnende communicatievakblad NieuwsTribune. Vanaf 1997 was hij initiatiefnemer van de zelfstandige uitgave RetailTribune, die onder zijn leiding tot december 2000 tweemaandelijks is verschenen. In mei 2000 werd Parker Brady benoemd tot hoofdredacteur van NieuwsTribune, sinds 1 oktober 2002 MarketingTribune.

related partner content for mobile comes here

Volgens Parker Brady is MarketingTribune ‘nu klaar om door te groeien onder de bezielende leiding van een nieuwe hoofdredacteur’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in