Parker Brady weg bij MarketingTribune
Hoofdredacteur Rupert Parker Brady neemt afscheid van MarketingTribune en wordt zelfstandig marketingadviseur.
Parker Brady (36) vertrekt per 1 januari 2004. Hij is bij Reed Business Information 3,5 jaar werkzaam geweest als hoofdredacteur van MarketingTribune en NieuwsTribune. In november 1994 trad hij bij Weekbladpers Groep in dienst als fulltime redacteur van het wekelijks verschijnende communicatievakblad NieuwsTribune. Vanaf 1997 was hij initiatiefnemer van de zelfstandige uitgave RetailTribune, die onder zijn leiding tot december 2000 tweemaandelijks is verschenen. In mei 2000 werd Parker Brady benoemd tot hoofdredacteur van NieuwsTribune, sinds 1 oktober 2002 MarketingTribune.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens Parker Brady is MarketingTribune ‘nu klaar om door te groeien onder de bezielende leiding van een nieuwe hoofdredacteur’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid