Overslaan en naar de inhoud gaan

Oud-stichting Parool wil deel PCM-belang kwijt

De Stichting Democratie en Media, de vroegere Stichting Het Parool, wil een deel van haar belang van 57,8 procent in PCM verzilveren. Dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De stichting wil als minderheidsaandeelhoudster van PCM verder, zo maakten beide partijen gisteren bekend. PCM en haar grootaandeelhouder gaan nu op zoek naar een strategische of financiële partij. Op dit moment bereiden het bestuur van Stichting Democratie en Media en de Raad van Bestuur van PCM Uitgevers NV het verkoopproces voor, onder meer door overleg met de overige aandeelhouders.
De aandelen zullen door middel van een ‘controlled auction’ aan geïnteresseerde partijen worden aangeboden Het streven is om het zoeken naar een strategische of financiële aandeelhouder op korte termijn afgerond te hebben. Streefdatum is het voorjaar van 2004.

related partner content for mobile comes here

De Stichting Het Parool veranderde haar naam nadat het gelijknamige dagblad begin dit jaar zelfstandig verder was gegaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in