Overslaan en naar de inhoud gaan

Samsung slaat flater met gesponsord Snapchat-verhaal

In samenwerking met Snapchat plaatst Samsung als eerste merk gesponsorde content tijdens de American Music Awards 2014.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De naar een succesvolle manier om branded content te integreren tussen user-generated content. Tegenover bevestigde te hebben betaald om content te plaatsen in de ‘Our Story’-functie tijdens de (AMA 14). 

related partner content for mobile comes here

Sponsored content lijkt nog te weinig op user-generated content

Wat -gebruikers echter tegen het zere been stoot, is dat gesponsorde content niet kan worden overgeslagen. Het openingsbeeld van de ‘AMA 14 Story’ was een door Samsung gemaakte foto van een vrouwenbeen op de rode loper, die voor tien seconden bekeken moest worden om door te kunnen gaan naar de volgende snap.

Daarnaast viel de gesponsorde content in negatieve zin op tussen de user-generated content. Foto’s en video’s werden gemarkeerd met grote logo’s van Samsung of de American Music Awards en de geplaatste content was over het algemeen saai. Wie zit er te wachten op een medewerker die achter de schermen een kist met materiaal duwt, als er ook snaps tussen staan van performende en prijswinnende artiesten?

Volgens TechCrunch moet Snapchat iets doen aan de verplichtte kijkfunctie en moeten merken leren om interessante content te maken. Anders loopt het Snapchat het risico dat gebruikers overstappen naar een concurrerende app als

Foto&;s via TechCrunch

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in