Overslaan en naar de inhoud gaan

Pickwick en Hallmark Cards samen lief

Pickwick en Hallmark Cards gaan een samenwerking aan om beide merken te versterken. Bij aankoop van Pickwick zwarte thee varianten krijgt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In totaal zijn er 5 miljoen actieverpakkingen met een unieke actiecode in het theeschap vinden. Met de samenwerking wil Pickwick mensen er in de koude wintermaanden aan herinneren om zuinig te zijn op wie je lief is.

‘Met onze thee verbinden we mensen al jaren met elkaar. Wij weten dan ook als geen ander hoe belangrijk het is om bij elkaar stil te staan. Zeker in de hectiek van alle dag is het goed om even de tijd voor elkaar te nemen. Of je nu samen een kop thee drinkt of een kaart stuurt, de decembermaand is het moment om een vriend of familielid te laten weten dat je aan hem of haar denkt. Met deze actie willen we heel Nederland een warm gevoel geven’, aldus Lot van Wegen Marketing Manager bij D.E Master Blenders 1753 en verantwoordelijk voor Pickwick.

127 kopjes
Consumenten kunnen de code gebruiken voor alle online Hallmark-kaarten. Daarnaast is voor deze samenwerking een ‘Tea Wishes’ kaartencollectie gemaakt, bestaande uit 16 (thee)wensen. De actie is van toepassing op het gehele zwarte thee assortiment van Pickwick: English, Earl Grey, Ceylon, Dutch en Mild Black. Hiervan is English Tea blend het meest populair; Nederlanders drinken gemiddeld 127 keer per jaar een kopje van deze blend uit het bekende goene doosje.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in