Overslaan en naar de inhoud gaan

Samsung's game-take-over op Youtube

Eind mei introduceerde Samsung als eerste een commerciële 3D-projectie in Nederland, op de Beurs van Berlage in Amsterdam. Vanaf 7 juni…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eind mei introduceerde Samsung als eerste een commerciële 3D-projectie in Nederland, in Amsterdam. Vanaf 7 juni is de projectie geïntegreerd in een .

related partner content for mobile comes here

In eerste instantie lijkt het of je een gewone videoregistratie van de projectie gaat zien. Tot ineens de pagina van YouTube barst, de vlinders uit de projectie over je schermen vliegen en de '3D-dimensie van Samsung 3D de pagina overneemt'.

Het is volgens de makers de eerste keer wereldwijd dat er een game-take-over op YouTube wordt ingezet, waarbij 'de videocontent op een bijzondere manier tot leven wordt gebracht en de bezoeker ermee kan spelen'. Op de branded channel van Samsung 3D kunnen bezoekers een game spelen waarbij ze zo snel mogelijk zoveel mogelijk vlinders moeten aanklikken, om kans te maken op een Samsung 3D LED TV.

\

Creatie: Muse
Mediabureau: Starcom

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in