Samsung's game-take-over op Youtube
Eind mei introduceerde Samsung als eerste een commerciële 3D-projectie in Nederland, op de Beurs van Berlage in Amsterdam. Vanaf 7 juni is de projectie geïntegreerd in een game-take-over op YouTube.
In eerste instantie lijkt het of je een gewone videoregistratie van de projectie gaat zien. Tot ineens de pagina van YouTube barst, de vlinders uit de projectie over je schermen vliegen en de '3D-dimensie van Samsung 3D de pagina overneemt'.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet is volgens de makers de eerste keer wereldwijd dat er een game-take-over op YouTube wordt ingezet, waarbij 'de videocontent op een bijzondere manier tot leven wordt gebracht en de bezoeker ermee kan spelen'. Op de branded channel van Samsung 3D kunnen bezoekers een game spelen waarbij ze zo snel mogelijk zoveel mogelijk vlinders moeten aanklikken, om kans te maken op een Samsung 3D LED TV.
\
Creatie: Muse
Mediabureau: Starcom
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid