Van Zijp algemeen directeur nieuwe BVH Groep


Van Honk, die 16 jaar managing director was van BVH Groep – die bestaat uit BVH, ViaHandelskade en de PersoneelZaak – , wordt eindverantwoordelijk voor alle klanten van BVH. Van Zijp blijft, samen met Dirk van der Lugt, creative director van de groep. Verder treedt Aad Storm toe als aandeelhouder. Hij wordt ook managing director van BVH. Jeroen Kaal, die deze functie bekleedde, is daardoor vrijgemaakt als strategy director.
Aan de wijzigingen liggen vooral persoonlijke motivaties ten grondslag. Van Honk: ‘Na 16 jaar is het voor mij tijd om weer met klanten bezig te zijn. Een andere reden is dat het bureau een meer creatief profiel wil krijgen. Voor De PersoneelZaak is dit al het geval, maar voor BVH minder.’ Van Zijp geeft aan dat hij, naast zijn activiteiten als creatief directeur, ‘breder’ bezig wilde zijn. Vorig jaar ondervond met name de PersoneelZaak last van de crisis. De groep als totaal ging terug van ongeveer 75 mensen naar 50. Toch was dat volgens de partners geen directe aanleiding voor de reorganisatie. Van Zijp: ‘Dat komt echt voort uit nieuwe ontwikkelingen die het bureau heeft doorgemaakt en de behoefte van klanten.’BVH gaat zich nadrukkelijker richten op strategisch advies. Verder legt Van Honk zich toe op de ontwikkeling van het bureau inzake duurzaamheid. ‘Zo werken we aan een model dat de milieubelasting van media in kaart brengt.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid