Reclamezuil van Essent begint spontaan te dansen
Etcetera en JCDecaux laten mupi ‘housen’


Wie afgelopen vrijdag op het Rembrandtplein liep, kon een dansje doen met de reclamezuil van Essent. Deze mupi is gemaakt door Etcetera en JCDecaux.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Essent creëert onverwachte Houseparty op Rembrandtplein!
De reclamezuil dans rond op housemuziek en spuwt rook uit. Deze ‘house’ mupi kondigt de start aan van de Essent House Party campagne, waarin tijdelijk een groot aantal speciale aanbiedingen in de etalage staan met het thema “Tijdelijk elk house in Nederland vol voordeel”.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCredits
Bureau: Etcetera
Creatie: Michiel Otting, Maarten Reynen
Campagne producer: Roel Grijspaardt
Technische realisatie: JCDecaux (Marc van Amerongen)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid