Delicious lanceert foodproducten
Het aanbod bestaat vooralsnog uit 13 producten, maar in 2017 komen er nieuwe productgroepen bij, belooft Delicious.
De koffie, thee en jam zijn vanaf deze week te koop op de website van Delicious, maar de uitgever hoopt volgend jaar op verkoop ‘op veel plekken in het hele land’.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaNew Skool Media ontwikkelde het afgelopen half jaar de pakken koffie, thee en potjes jam met Veenendaals foodbedrijf Food Experience.
De lancering van de delicious.food productlijn is de start van de campagne rondom het 10 jarig jubileum van delicious.magazine. Cor Jan Willig, mede-eigenaar NSM, in een persbericht: ‘De introductie van een eigen productlijn past binnen de missie om onze klanten te helpen nieuwe ervaringen op te doen door producten en inspirerende content aan te bieden. Dat doen we al met onze media en dat vertalen we nu ook door naar food producten.’
Delicious werd in december 2006 door Sanoma in Nederland gelanceerd. In 2014 verkocht Sanoma het tijdschrift aan de multimediale uitgeverij New Skool Media.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid