Overslaan en naar de inhoud gaan

Delicious lanceert foodproducten

Koffie thee en jam ter ere van 10-jarig bestaan foodmagazine.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het aanbod bestaat vooralsnog uit 13 producten, maar in 2017 komen er nieuwe productgroepen bij, belooft Delicious.

related partner content for mobile comes here

De koffie, thee en jam zijn vanaf deze week te koop op de website van Delicious, maar de uitgever hoopt volgend jaar op verkoop ‘op veel plekken in het hele land’.

New Skool Media ontwikkelde het afgelopen half jaar de pakken koffie, thee en potjes jam met Veenendaals foodbedrijf Food Experience.

De lancering van de delicious.food productlijn is de start van de campagne rondom het 10 jarig jubileum van delicious.magazine. Cor Jan Willig, mede-eigenaar NSM, in een persbericht: ‘De introductie van een eigen productlijn past binnen de missie om onze klanten te helpen nieuwe ervaringen op te doen door producten en inspirerende content aan te bieden. Dat doen we al met onze media en dat vertalen we nu ook door naar food producten.’

Delicious werd in december 2006 door Sanoma in Nederland gelanceerd. In 2014 verkocht Sanoma het tijdschrift aan de multimediale uitgeverij New Skool Media.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in