Overslaan en naar de inhoud gaan

[Poll] Het is een schande dat PR-bureaus aan factchecking moeten doen

Samsung heeft een PR-bureau speciaal de opdracht gegeven om het werk van Nederlandse journalisten te factchecken. Volgens Anne ter…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Samsung heeft een PR-bureau speciaal de opdracht gegeven om het werk van Nederlandse journalisten te factchecken. Volgens Anne ter Braak, hoofd Communicatie van Samsung, was het toenemende aantal  fouten in berichten aanleiding voor de opmerkelijke stap.

related partner content for mobile comes here

over de kwaliteit van journalistiek is er al langer en groeit. De krimp op redacties en de toegenomen werkdruk van journalisten zijn daar debet aan. Maar betekent dit dat we als communicatieprofessionals dit ook moeten accepteren? 

je kunt de mening van de experts lezen, maar we zijn ook benieuwd naar jouw opinie.

Daarom de stelling: Het is een schande dat PR-bureaus aan factchecking moeten doen.

Illustratie:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in