Overslaan en naar de inhoud gaan

Tim en Tom van Allsecur komen mensen persoonlijk feliciteren

Alfred en Allsecur vieren feest met de Premie Alert.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Veel Nederlanders betalen een te hoge premie voor hun autoverzekering. Simpelweg omdat de huidige dekking niet meer bij de leeftijd van de auto past. En dat vindt Allsecur zonde. Daarom heeft Allsecur: Premie Alert. Zo krijg je een seintje als je auto zes of tien jaar oud wordt, want dan kan misschien de premie omlaag. Reden voor een feestje. Tim en Tom Coronel komen klanten in deze nieuwe campagne feliciteren.

related partner content for mobile comes here

De campagne bestaat uit tv, radio, outdoor en online.

 
Credits 
Verantwoordelijke bij klant: Ron Adams, Natasja Staal
Creative agency: Alfred International
Account: Mireille Elberse, Daantje Dammers
Strategie: Paul van Kuilenburg, Gabriel Snuverink
Creatie: Luuk van de Put, Jurre van de Ven, Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande
RTV Producer: Carmen Ramsaran
Production agency: In Case of Fire
Regisseur: Sven Super
Executive Producer: Arjan Oosterveer
Lighting cameraman/D.O.P.: Gabor Deak
Editor: Marc Bechtold
Soundstudio: Postoffice
Online: The Compound
Fotografie: David de Jong

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in