Overslaan en naar de inhoud gaan

Tim Geenen stapt op bij Bannerconnect

Directeur strategie en innovatie besluit het ondernemerspad te gaan bewandelen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In een mail aan zijn relaties maakte hij dit besluit zojuist bekend.

related partner content for mobile comes here

Geenen kondigt aan 'na jaren van denken, praten, dromen en voorbereiden' aan de slag te gaan met , een bedrijf dat zich volgens de (nog) summiere informatie op de website gaat bezighouden met 'identity management'. 

Geenen was sinds 2008 werkzaam bij Bannerconnect. Na een uitstapje naar Improve Digital waar hij twee jaar werkzaam was als vice president Demand & Partnerships, keerde hij eind 2014 terug. Aanvankelijk had hij de rol van directeur Research en Development en sinds januari vorig jaar die van directeur Strategie en Innovatie.

Naast directeur bij Bannerconnect is Geenen voorzitter van de IAB taskforce Programmatic. Die functie blijft hij vervullen.

Bannerconnect maakt sinds 2014 deel uit van het mondiale netwerk van  WPP via een overname door dochterbedrijf GroupM. Bannerconnect wordt gepositioneerd naast Xaxis, ook een specialist in automated trading. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in