Overslaan en naar de inhoud gaan

NRC Next in de problemen

NRC Next heeft serieuze problemen met de distributie van haar krant. Als abonnee en daarmee ook sponsor van de krant, kan ik er over…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat ik niet de enige ben die problemen heeft als abonnee, blijkt uit de reacties op

related partner content for mobile comes here

E. Bakker zegt:
woensdag 15 augustus 2007, 18:10 uur

Hier een zeer, maar dan ook zeer ontevreden klant.
Sinds het begin van mijn abonnement (03-07-2007) heb ik in totaal welgeteld 6 maal een krant mogen ontvangen. Dat zijn dus 6 van de 32 kranten waarvoor ik heb betaald!
Maar daar blijft het niet bij. Ik heb nu 7 keer gebeld met NRC NEXT, waarbij 1 keer gewoon de hoorn erop werd gegooid omdat ze niet meer met mij wilde praten (haar vraag: "Maar meneer, dan moet u doorgeven dat u de krant niet krijgt." Mijn antwoord: "Dat heb ik gedaan: inclusief deze keer 6 maal!" En heb de data opgenoemd. Waarna er door haar werd geantwoord dat ze dus niet meer met mij wenste te praten). Bij een andere keer werd er mij toegezegd om mij terug te bellen na twee dagen? niet dus he!

R. Koopman zegt:
woensdag 1 augustus 2007, 17:59 uur

Zojuist vanuit Zwolle een officiele schriftelijke klacht ingediend (zou het helpen?) Ik heb nu al 16x in vier weken geen krant ontvangen, minstens negen keer gebeld met klantenservice die mij keer op keer beloven terug te bellen, maar tot op heden niet is gebeurd. Nabezorging vroeg ik?? "DAAR DOEN WE NIET AAN."

Maar het is niet alleen mijn eigen ervaring, of die van lezers op het weblog. De dames van de klantenservice weten het ook niet meer ('mijnheer, wij moeten al die mensen vriendelijk te woord staan....) en wisten me te vertellen (ik heb er diverse gesproken) dat regelmatig de telefoon roodgloeiend staat, tot overbelasting aan toe van de telefoonlijnen. Volgens de dames ontstaan de problemen met de bezorging omdat NRC Next overgestapt is op een nieuw systeem (?).

Ok, ik snap dat er zaken mis gaan, dat kan gebeuren. Ik heb er al minder begrip voor dat er geen nabezorging plaats vindt.
Zelfs geen enkele compensatie voor het niet leveren van diensten, die wel door mij zijn betaald.

Maar laten we het eens omdraaien. Waarom lukt het de dames en heren van de marketingafdeling niet van deze nood een deugd te maken? Wat te denken van het compenseren van klanten via een waardebon om de dikke zaterdagkrant van zusje NRC gratis op te halen bij de sigarenboer? Ik mijn compensatie en gelijk een verleidingsmoment om mijn abonnement uit te breiden met de zaterdagkrant.

Of ter compensatie de kans om iemand anders een abonnement kado te doen (moet deze natuurlijk wel bezorgd worden). Dan tover je voorzichtig een glimlach op mijn gezicht.

Of een tegoedbon om ergens koffie te drinken, koffie aangeboden door een adverteerder van NRC Next ism NRC Next.

Jammer, met een beetje creativiteit kun je zoveel doen en weet je een negatieve ervaring van een vaste klant, om te buigen in een positieve ervaring die weer nieuwe abonnees kan opleveren. NRC Next wees zuinig op je abonnees in deze zware tijden en laat zien dat je echt een vernieuwende krant bent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in