Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe MolBlog-poll: is Internet een overschat medium?

Vorige week presenteerden TNS Nipo en Veldkamp hun Mediabelevingsonderzoek.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige week presenteerden TNS Nipo en Veldkamp hun .

related partner content for mobile comes here

Onder 'gewone Nederlanders' scoort de krant nog steeds hoog als nieuwsmedium. Ook scoren dagbladen verrassend hoog als het gaat om het vermogen om mensen te raken.

Dagbladreclame irriteert ook het minst. Internet komt er in dit verhaal toch wat bekaaid af.
Opmerkelijk is dat magazines het internet zelfs hebben ingehaald als het gaat om praktische bruikbaarheid. Achtergrondinformatie zoekt men meer in magazines dan op het internet.

Internet wordt beschouwd als het medium voor de verloren uurtjes, schrijven de onderzoekers zonder met de ogen te knipperen.

De nieuwe poll gaat dan ook over de volgende vraag: maken we internet niet gewoon veel te belangrijk?

De massa leest immers nog gewoon dagbladen en kijkt tv. Is internet een overschat medium?

Stem!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in