
Vorige week presenteerden TNS Nipo en Veldkamp hun Mediabelevingsonderzoek.
Onder 'gewone Nederlanders' scoort de krant nog steeds hoog als nieuwsmedium. Ook scoren dagbladen verrassend hoog als het gaat om het vermogen om mensen te raken.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.com
Dagbladreclame irriteert ook het minst. Internet komt er in dit verhaal toch wat bekaaid af.
Opmerkelijk is dat magazines het internet zelfs hebben ingehaald als het gaat om praktische bruikbaarheid. Achtergrondinformatie zoekt men meer in magazines dan op het internet.
Internet wordt beschouwd als het medium voor de verloren uurtjes, schrijven de onderzoekers zonder met de ogen te knipperen.
De nieuwe poll gaat dan ook over de volgende vraag: maken we internet niet gewoon veel te belangrijk?
De massa leest immers nog gewoon dagbladen en kijkt tv. Is internet een overschat medium?
Stem!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee