Overslaan en naar de inhoud gaan

Innovatiewedstrijd Rabobank op Hyves

De Rabobank is een zogenoemde Innovation Challenge gestart via Hyves. Degene met ‘een geweldig idee dat aandacht verdient’ of die hulp…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Rabobank is een zogenoemde gestart via Hyves. Degene met ‘een geweldig idee dat aandacht verdient’ of die hulp zoekt bij het ontwikkelen van een nieuw, innovatief product, kan dit op het Hyves-netwerk plaatsen. Bezoekers kunnen op de beste en meest innovatieve ideeën stemmen.

related partner content for mobile comes here

De winnaars veroveren een podiumplek op de multimediale evenementen E.day of Picnic, waar ze hun innovatie kunnen presenteren. Daarna krijgen ze publicitaire ondersteuning en brengt de Rabobank ze in contact met informal investors.
De Rabobank is de gestart omdat het ‘de marketing van de innovatie buitengewoon belangrijk vindt’. Vandaar dat is gekozen voor een open en transparant platform via Hyves, waar iedereen aan mee kan doen door een idee aan te dragen, op ideeën te stemmen of mee te doen aan discussies.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in