Nivea for Men partner Eredivisie
Tijdens het WK in Zuid Afrika viel al op dat Nederlandse voetballers iets hebben met (niet) scheren, dus zo verwonderlijk is het niet dat Nivea for Men met ingang van het nieuwe voetbalseizoen de nieuwe official partner is van de Eredivisie. Beide partijen tekenden daartoe een overeenkomst, voor in eerste instantie één seizoen.
Wil de Koning, Country Manager Beiersdorf Nederland: ‘NIVEA for Men is een merk voor mannen en voetbal is wat hen in beweging brengt. Met dit partnership beschikken we over unieke content waarmee we onze consumenten via de website het gehele voetbalseizoen kunnen betrekken bij bijzondere acties. Zo staat er bijvoorbeeld iedere week een exclusieve NIVEA for Men-voorbeschouwing door Eredivisie Live prominent op het programma. Ook binnen de structurele samenwerking met onze retailpartners gaan we activiteiten ontplooien waarmee mooie voetbalprijzen te winnen zijn en laten we zien dat we weten wat mannen willen.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAlex Tielbeke, directeur Eredivisie Media & Marketing CV: ‘De koppeling van een sterk mannenmerk als NIVEA for Men aan de Eredivisie en aan ons tv-kanaal Eredivisie Live biedt een breed scala aan mogelijkheden voor een effectieve samenwerking.'
Andere officiële partners zijn het AD, Visa en Albert Heijn.
Huidverzorging en voetbal? Kan best. In de archieven vond ik deze uiting, van Duits reclamebureau Draft FCB, uit 2006:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid