'Leuker kunnen we het niet maken', moet even in de ijskast
Op zich wel logisch: je moet in je communicatie alleen dingen beweren die kloppen. Of is dit naïef?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De VVD wil in ieder geval af van 'Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker', de kreet van de Belastingdienst.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Voorlopig althans. Volgens VVD-Tweede Kamerlid Johan Remkes is de leus 'onder de huidige omstandigheden niet geloofwaardig'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRemkes heeft dat woensdag gezegd tijdens een overleg van de Kamer met staatssecretaris Jan Kees de Jager van Financiën.
Hij doelde op de computerproblemen bij de Belastingdienst, waardoor 730.000 digitale aangiftes opnieuw ingediend moeten worden.
De Belastingdienst mag haar slogan wat Remkes betreft weer gaan hanteren als ze haar zaakjes op orde heeft.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid