Overslaan en naar de inhoud gaan

Vindt Ariel dit wel goed?

Het Bierblad van Heineken heeft in het maartnummer een gasthoofdredacteur.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Serge Steijn, algemeen directeur van , mag de inhoud en vorm bepalen van dit nummer van het .
Doom & Dickson is verantwoordelijk voor de reclame van het merk Amstel bier en weet dus wat van bier.

related partner content for mobile comes here

De cover is onder handen genomen en is een door art-director Jaap Sinke ontworpen 'bierpersiflage op een zeepdoos'.

Een zeepdoos? Een Ariel-verpakking zul je bedoelen. Procter&Gamble, altijd redelijk nerveus als het om haar merken gaat, vindt dit vast niet leuk. Ik zou er meteen een jurist op af sturen.

Grappig is de discussie in het Bierblad, waar Steijn de stelling voorlegt dat pils voor 95 procent marketing is en slechts 5 procent smaak.

Dat lijkt me waar. Wat iedereen ook moge beweren: het lukt in blinde proeven zelden om merken te herkennen. En dan bedoel ik dat mij dat niet lukt, maar opgezwollen bierdrinkers ook niet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in