Overslaan en naar de inhoud gaan

Porter Novelli benoemt Marian Salzman tot CMO

Porter Novelli heeft vandaag bekend gemaakt dat Marian Salzman, een van de bekendere internationale trendwatchers en merkspecialisten, naar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Porter Novelli heeft vandaag bekend gemaakt dat , een van de bekendere internationale trendwatchers en merkspecialisten, naar het pr-bedrijf komt als CMO.

related partner content for mobile comes here

Het gaat om een nieuwe functie binnen het concern en ze zal verantwoordelijk worden voor de merkontwikkeling, positionering en alle merkcommunicatie en business development van Porter Novelli.

Haar rol zal gericht zijn op creating and executing thought leadership and reputation management programs , zegt het bedrijf.

Gary Stockman, de ceo van Porter Novelli is blij: 'We recognize that there is a fundamental shift taking place in marketing communications, one in which influence is increasingly achieved through conversations with stakeholders rather than by brute force. Promoting this concept of 'intelligent influence' will be a major focus of Marian's efforts at the agency.'

Salzman heeft een afwisselend bureau-verleden.

Ze komt nu van JWT Worldwide, waar ze executive vice president en CMO was.

Daarvoor werkte ze vier jaar als executive vice president en chief strategy officer voor Euro RSCG Worldwide. En ze was president van Young & Rubicam's globale denktank, Intelligence Factory, waar ze in 1997 begon.

Toen TBWA en Chiat/Day in 1995 fuseerden, kreeg Salzman de rol van worldwide director van TBWA's International Department of the Future. Ze hield toen kantoor in Amsterdam.

Salzman richtte daarvoor Cyberdialogue op ? volgens eigen zeggen 's werelds eeste online marktonderzoekbureau.

Ze schreef ook boeken als The Future of Men, Buzz, Next: Trends for the Near Future. Haar laatste titel is Next Now (Palgrave/Macmillan).

Bekend is ze geworden door het populariseren van de term "metrosexual" in 2003. De term zelf is overigens bedacht door : Mark Simpson.

Vorig jaar had Tijdschrift voor Marketing een interview .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in