Overslaan en naar de inhoud gaan

Kinderen op Koninginnedag voor Warchild

Kinderen in heel Nederland gaan op Koninginnedag vrijwillig aan de slag voor War Child. Op de vrijmarkten zullen zij optreden en spulletjes…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De opbrengst wordt gebruikt om kinderen in oorlogsgebieden te helpen bij het verbeteren van hun toekomst. De Postbank faciliteert de actie en ondersteunt deze door de opbrengst van alle kinderen die meedoen met minimaal 100.000 euro en maximaal 150.000 euro te verhogen.
De creatiefste kinderen worden in de studio van Nickelodeon gehuldigd door War Child ambassadeur Marco Borsato.

related partner content for mobile comes here

Postbank-directeur Hans Hagenaars: ‘De Postbank ondersteunt de inzet van War Child voor de toekomst van kinderen in oorlogsgebieden. Wij willen graag een steentje aan het goede doel bijdragen door de hele Koninginnedagactie belangeloos te faciliteren.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in