Kinderen op Koninginnedag voor Warchild
Kinderen in heel Nederland gaan op Koninginnedag vrijwillig aan de slag voor War Child. Op de vrijmarkten zullen zij optreden en spulletjes…
De opbrengst wordt gebruikt om kinderen in oorlogsgebieden te helpen bij het verbeteren van hun toekomst. De Postbank faciliteert de actie en ondersteunt deze door de opbrengst van alle kinderen die meedoen met minimaal 100.000 euro en maximaal 150.000 euro te verhogen.
De creatiefste kinderen worden in de studio van Nickelodeon gehuldigd door War Child ambassadeur Marco Borsato.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Postbank-directeur Hans Hagenaars: ‘De Postbank ondersteunt de inzet van War Child voor de toekomst van kinderen in oorlogsgebieden. Wij willen graag een steentje aan het goede doel bijdragen door de hele Koninginnedagactie belangeloos te faciliteren.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid