Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken niet in reputatie top 20

Bierbrouwer Heineken, winnaar van de RQ Award 2003 en 2004, ontbreekt dit jaar in het zogeheten RepTrack-onderzoek van Cees van Riels…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het onderzoek naar de onderneming met de beste reputatie in Nederland omvat twee fasen. In de eerste fase wordt aan een doorsnee van de Nederlandse bevolking gevraagd spontaan de meest zichtbare onderneming te noemen. Van de twintig meest genoemde ondernemingen wordt vervolgens in een tweede onderzoek onder een kleine 9000 respondenten de reputatie gemeten. Volgens Van Riel heeft Heineken het in de eerste fase nooit goed gedaan en eindigde het concern altijd onderaan het lijstje van spontaan genoemde ondernemingen. In de tweede fase van het onderzoek werd dit dan ruimschoots goed gemaakt. Van Riel: “Heineken eindigde dit jaar in de eerste fase op de 22 plaats en kwam dus niet voor nominatie in aanmerking.”?

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in