Overslaan en naar de inhoud gaan

TiVo: reclame op verzoek

TiVo, de eerste digitale videorecorder en spreekwoordelijke dood van spot-advertising, komt met een mooi tegenwicht voor het wegzappen:…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, de eerste digitale videorecorder en spreekwoordelijke dood van spot-advertising, komt met een mooi tegenwicht voor het wegzappen: spotjes op verzoek. Al 70 adverteerders tekenen ervoor in.

related partner content for mobile comes here

over de nieuwe TiVo-optie die vandaag openbaar wordt: 'Product Watch'. Deze is gebaseerd op het principe van gewenste advertenties.

Eerder schreef ik dat ik meer dan eens op commerciële zenders in Nederland vaak de spotjes beter, leuker want met veel meer zorg gemaakt vind dan de tv-programma's. Nu kun je met die opvatting terecht bij TiVo.

Je kunt spots kiezen om te kijken wanneer je dat zelf wilt, van onder meer Kraft Foods, Ford Motor en General Motors.

De adverteerders zijn er eens goed voor gaan zitten. Zo biedt Kraft twintig verschillende kookinstructies voor diverse gerechten op basis van haar producten.

General Motors heeft uitgebreide video's van haar nieuwe wagens. Ford doet het creatiever: die brengt een aantal golftips verteld door bekende goochelaars (ik scheef per ongeluk eerst: 'googelaars', beroepsafwijking he).

Leuk initiatief, nietwaar. Krijgen marketeers die mogelijkheid ook bij UPC en KPN?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in