Manassen leidt Bickery Food
Joost Manassen is per 1 mei als nieuwe mede-eigenaar toegetreden tot de directie van Bickery Food Group. Vorig jaar moest hij als algemeen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
‘Na zeventien jaar corporate life kies ik voor iets dat meer van mezelf is’, laat Manassen (43) weten. 'Bickery is een bedrijf dat ondanks het geweld in het retailkanaal is blijven groeien. Innovatie is daar de drijvende kracht achter geweest.' Bickery Group is een onafhankelijke specialist in verkoop, marketing en disributie van internationale 'premium food brands' op de Nederlandse markt. Het bedrijf is bekend van foodmerken als Orangina, Punica, Dole, Bonne Maman en Jules Destrooper. Ook is het de grootse toeleverancier van speciaal ontwikkelde foodproducten voor de kerstpakkettenmarkt.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid