Haagen Dasz kiest TBWA Worldwide
TBWA Worldwide heeft het internationale Haagen Dasz-account vlak voor JWT, Publicis en Leo Burnett weggekaapt.
Eerder al was HD's pan-Europese partner Euro RSCG Wnek Gosper uit de pitch om het account met een geschatte waarde van zo'n 45 miljoen euro gestapt. TBWA zal de belangen voor het wereldwijde ijsmerk gaan behartigen in Zuid-Amerika en Europa, terwijl JWT Japan voor zijn rekening blijft nemen. Carat blijft het mediabureau voor alle Haagen Dasz-business. De overname van Haagen Dasz' moederbedrijf Pillsbury door General Mills was de voornaamste aanleiding voor herziening van de bureaupartner. GM was bezorgd over een eventueel conflicting account binnen Euro RSCG met concurrent Ben & Jerry's dat door het kantoor van dit bureau in San Francisco wordt behandeld, aldus Campaign.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid