Overslaan en naar de inhoud gaan

Haagen Dasz kiest TBWA Worldwide

TBWA Worldwide heeft het internationale Haagen Dasz-account vlak voor JWT, Publicis en Leo Burnett weggekaapt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eerder al was HD's pan-Europese partner Euro RSCG Wnek Gosper uit de pitch om het account met een geschatte waarde van zo'n 45 miljoen euro gestapt. TBWA zal de belangen voor het wereldwijde ijsmerk gaan behartigen in Zuid-Amerika en Europa, terwijl JWT Japan voor zijn rekening blijft nemen. Carat blijft het mediabureau voor alle Haagen Dasz-business. De overname van Haagen Dasz' moederbedrijf Pillsbury door General Mills was de voornaamste aanleiding voor herziening van de bureaupartner. GM was bezorgd over een eventueel conflicting account binnen Euro RSCG met concurrent Ben & Jerry's dat door het kantoor van dit bureau in San Francisco wordt behandeld, aldus Campaign.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in