Plan en Casino werven via L'Eau
L'Eau werkt voor Plan Nederland en voor Holland Casino Utrecht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het voormalige Foster Parents Plan, dat na een naamswijziging kortweg Plan Nederland gaat heten, heeft L'Eau ingeschakeld om donateurs te werven en ex-donateurs terug te halen. Er wordt niet meer gesproken over 'adoptie' van kinderen maar over 'sponsoring', of het nu gaat om een kind, een gemeenschap of een project.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De jarenlange samenwerking voor thematische reclame met Result DDB is opgezegd, Plan is bijna rond met een nieuw bureau.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSL'Eau verwierf ook het Holland Casino in Utrecht als klant. Hierbij gaat het erom regelmatige bezoekers te motiveren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid