De Telegraaf in Europees voetbalpakket
Dagblad De Telegraaf is een van de 14 Europese aanbieders die een internationaal pakket aanbieden tijdens de Champions League.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Tussen september 2002 en mei 2003 kunnen adverteerders een uiting plaatsen in veertien Europese kranten, waaronder de Franse titels Le Soir en Le Figaro, de Duitse Die Welt, The Times en The Sunday Times (VK) en De Standaard (België). Het Duitse bedrijf Gladvert, dochter van de internationale PubliGroup, is initiatiefnemer van de coöperatie. Volgens adjunct-directeur Frank Volmer van de Telegraaf is het de eerste keer dat een pan-Europees pakket wordt aangeboden. Hij denkt dat het vooral de sponsors van de voetbalcompetitie zijn die ‘Europees’ zullen adverteren. Gladvert spreekt bij het aan te bieden pakket van The Quality Print Advertising Program for European Advertising.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid