‘Huwelijkscampagnes’ meer aandacht dan gewone
Advertenties die in de afgelopen dagen inhaakten op het huwelijk van Prins Willem Alexander en Maxima kregen meer aandacht dan gewone…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Voor de advertenties van Nationale Nederlanden, KLM, Hubo, Unox, Centraal Beheer, Staatloterij, Bavaria, Durex, Mandemakers, Scania, SNS Bank en de Nationale Postcode Loterij werd gekeken of ze erin slaagden de aandacht van de consument gedurende enige tijd vast te houden, of de consument zag wie de afzender was, of de consument kennis nam van de tekst en of mensen op de visual reageerden. De meest effectieve advertenties, die niet alleen goed bekeken werden maar waarbij de consument ook waarnam wie de afzender was, waren volgens Verify:
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
1. Hubo
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS2. Durex
3. De Nationale Postcode Loterij
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid