Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Huwelijkscampagnes’ meer aandacht dan gewone

Advertenties die in de afgelopen dagen inhaakten op het huwelijk van Prins Willem Alexander en Maxima kregen meer aandacht dan gewone…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de advertenties van Nationale Nederlanden, KLM, Hubo, Unox, Centraal Beheer, Staatloterij, Bavaria, Durex, Mandemakers, Scania, SNS Bank en de Nationale Postcode Loterij werd gekeken of ze erin slaagden de aandacht van de consument gedurende enige tijd vast te houden, of de consument zag wie de afzender was, of de consument kennis nam van de tekst en of mensen op de visual reageerden. De meest effectieve advertenties, die niet alleen goed bekeken werden maar waarbij de consument ook waarnam wie de afzender was, waren volgens Verify:

related partner content for mobile comes here

1. Hubo

2. Durex

3. De Nationale Postcode Loterij

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in