Daphne en EMiS brengen MAIS-cijfers op internet
Daphne Communication Management en EMiS sluiten een overeenkomst waardoor de MAIS-mediabereikcijfers via de internet-rapportagetool van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Daarnaast maakt Daphne voor trackingonderzoek gebruik van respondenten die zijn verrijkt met de media, merken en producten die zijn meegenomen in het MAIS-bereiksonderzoek.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Met de Daphne-rapportagetool kunnen klanten zelf profielanalyses en bereiksanalyses uitvoeren via hun browser. Adverteerders, mediabureaus, exploitanten en reclamebureaus kunnen in korte tijd zelf doelgroepanalyses uitvoeren en rapportages maken. EMiS, moederbedrijf van onder meer Interview-NSS en Motivaction, voert het MAIS-bereiksonderzoek en het Daphne-trackingonderzoek uit bij dezelfde respondenten en volgens dezelfde methode.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid