Overslaan en naar de inhoud gaan

FishMates

De oceanen raken leeg en Greenpeace springt in de bres voor de wateren van onze aardbol. Niet alleen met een speciale actiesite, maar ook…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De oceanen raken leeg en Greenpeace springt in de bres voor de wateren van onze aardbol. Niet alleen met een speciale , maar ook met

related partner content for mobile comes here

FishMates zijn hippe rubberen laarzen in vijf speciale designs over de oceanen. Limited edition laarzen wel te verstaan. Dat maakt het een stuk exclusiever en dat scoort.

Sinds über it-girl Kate Moss een paar jaar geleden op 'Wellies' paradeerde op het Glastonbury festival zijn rubberen laarzen helemaal bonton. Op de highstreet verschenen kleurrijke laarzen die schril afsteken tegen de aloude groene exemplaren. En nu doet Greenpeace heel handig mee met deze trend. Leuke laarzen voor een goed doel. De FishMates zijn ook nog verantwoord geproduceerd met natuurlijke materialen, zonder gifstoffen. Helemaal anno 2008.

De FishMates zijn sinds 27 juni verkrijgbaar, zowel op als op festivals zoals Metropolis en Lowlands (met een verrijdbare duikboot-stand). Het bestellen van de laarzen is overigens een stuk makkelijker via de reguliere van Greenpeace dan via de themawebsite.

Met de campagne Dry feet and happy oceans promoot Greenpeace de FishMates in Nederland. Het is een slimme actie. Voor het luttele bedrag van ? 24,95 steunen mensen het oceanenoffensief en hebben ze ook nog eens modieuze laarzen aan hun voeten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in