Overslaan en naar de inhoud gaan

Webads doet mobiele advertenties Volkskrant en DAG

PCM Media en WebAds Interactive Advertising zijn een samenwerking aangegaan om de mobiele sites van de Volkskrant en DAG te exploiteren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

en zijn een samenwerking aangegaan om de mobiele sites van de en te exploiteren.

related partner content for mobile comes here

WebAds zal zich in eerste instantie bezig gaan houden met de verkoop van advertentieruimte op de mobiele websites van DAG en de Volkskrant.

Maar PCM en WebAds zijn meer van plan. Ben van der Burg, Business Development Director van WebAds: 'Samen met PCM kunnen wij innoveren en een mooi nieuw exploitatiemodel bouwen waar adverteerders gericht hun boodschap op kwijt kunnen.'

Justin Sandee, Sales Manager Online bij PCM Media: 'Een belangrijk onderdeel van de overeenkomst tussen PCM Media en WebAds betreft de gezamenlijke kennisverbreding en commerciële ontginning van de mobiele markt. Ook zullen we ervaring opbouwen met het lanceren van crossmediale concepten (krant, online, mobiel).'

DAG is sinds een jaar online en heeft een mobiel bereik van 255.000 pageviews per maand, aldus PCM. De Volkskrant volgt met een maandbereik van 200.000 mobiele pageviews.

De andere mobiele websites van de verschillende PCM nieuwstitels worden later dit jaar ook aan het mobiele netwerk van WebAds toegevoegd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in