Webads doet mobiele advertenties Volkskrant en DAG
PCM Media en WebAds Interactive Advertising zijn een samenwerking aangegaan om de mobiele sites van de Volkskrant en DAG te exploiteren.
WebAds zal zich in eerste instantie bezig gaan houden met de verkoop van advertentieruimte op de mobiele websites van DAG en de Volkskrant.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaMaar PCM en WebAds zijn meer van plan. Ben van der Burg, Business Development Director van WebAds: 'Samen met PCM kunnen wij innoveren en een mooi nieuw exploitatiemodel bouwen waar adverteerders gericht hun boodschap op kwijt kunnen.'
Justin Sandee, Sales Manager Online bij PCM Media: 'Een belangrijk onderdeel van de overeenkomst tussen PCM Media en WebAds betreft de gezamenlijke kennisverbreding en commerciële ontginning van de mobiele markt. Ook zullen we ervaring opbouwen met het lanceren van crossmediale concepten (krant, online, mobiel).'
DAG is sinds een jaar online en heeft een mobiel bereik van 255.000 pageviews per maand, aldus PCM. De Volkskrant volgt met een maandbereik van 200.000 mobiele pageviews.
De andere mobiele websites van de verschillende PCM nieuwstitels worden later dit jaar ook aan het mobiele netwerk van WebAds toegevoegd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid