Overslaan en naar de inhoud gaan

'Fascinerend' Axe-effect

Britse leraren halen hun neus op voor het 'Axe-effect'. Ze beklagen zich en masse over het overmatig gebruik van dit merk deodorant door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Britse leraren halen hun neus op voor het . Ze beklagen zich en masse over het overmatig gebruik van dit merk deodorant door tienerjongens die denken dat ze onweerstaanbaar worden voor meisjes.

Volgens het Britse persbureau PA is de deolucht in sommige klassen niet meer te harden. Soms is lesgeven alleen mogelijk nadat de ramen zijn geopend.

Het succes van de deo, die in Groot-Brittannië Lynx heet, is vooral het gevolg van een reclame met Hollywoodster Ben Affleck die met een 'klikkertje' telt hoeveel vrouwen voor hem vallen. Hij wordt vervolgens overtroffen door een slungelige tiener die de deo gebruikt en veel meer 'kliks' heeft.

Een zegsman van Unilever, die de deo's maakt, noemde de ontwikkeling op Britse scholen 'fascinerend'. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in