Drie keer Nederlands goud bij IMC Awards
Oglivy Amsterdam won twee gouden IMC Awards voor de campagne voor forteiland Pampus met de titel Dutch Shark Alarm. De Hema 'Mega Push Up Bra' campagne van Doom & Dickson leverde 1 maal goud en 1 maal zilver op.
Andere winnende Nederlandse campagnes zijn: Colour your Clubhouse voor AkzoNobel van Etcetera; Made in Holland, delivered bij TNT Express door Koen en The Mediamasters 2011 voor Mediawijzer.net van de Issuemakers.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisIerland won in totaal 11 awards, waarvan 3 gouden; Belgische bureaus liepen binnen met 9 awards, Tsjechië won er 5, Spanje en het VK ieder 4, Duitsland en Frankrijk ieder 2. Voor het eerst was er ook een categorie Geïntegreerde Campagne buiten de EU, die werd gewonnen door Mexico.
Het meest succesvolle bureau was het Belgische Prophets dat 5 awards ophaalde, 1 goud, 3 zilver en 1 brons, voor de campagne A Phygital Tour of the MAS - een virtuele tour rond het nieuwe MAS museum in Antwerpen.
Meer over de awards op de site van het IMC.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid