Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie keer Nederlands goud bij IMC Awards

(BE) Nederland en Ierland scoorde de meeste gouden IMC Awards, de prijs voor de beste Europese geintegreerde campagne. De Nederlandse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Oglivy Amsterdam won twee gouden IMC Awards voor de campagne voor forteiland Pampus met de titel . De Hema 'Mega Push Up Bra' campagne van Doom & Dickson leverde 1 maal goud en 1 maal zilver op.

related partner content for mobile comes here

Andere winnende Nederlandse campagnes zijn: Colour your Clubhouse voor AkzoNobel van Etcetera; Made in Holland, delivered bij TNT Express door Koen en The Mediamasters 2011 voor Mediawijzer.net van de Issuemakers.

Ierland won in totaal 11 awards, waarvan 3 gouden; Belgische bureaus liepen binnen met 9 awards, Tsjechië won er 5, Spanje en het VK ieder 4, Duitsland en Frankrijk ieder 2. Voor het eerst was er ook een categorie Geïntegreerde Campagne buiten de EU, die werd gewonnen door Mexico.

Het meest succesvolle bureau was het Belgische Prophets dat 5 awards ophaalde, 1 goud, 3 zilver en 1 brons, voor de campagne - een virtuele tour rond het nieuwe MAS museum in Antwerpen.

Meer over de awards op de site van het .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in