Publicis investeert in luxemarketing
(FR) Publicis Groupe heeft New Yorkse bureau AR New York overgenomen dat gespecialiseerd is in exclusieve merken. De overname is onderdeel…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
AR New York heeft zich toegelegd op de marketing van luxe goederen, mode en beauty. Ze hebben klanten als Brioni, Dolce & Gabbana, Jimmy Choo, Versace en Moët & Chandon. Na de overname behoudt het bureau zijn naam en wordt het onderdeel van het Publicis netwerk.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het 'luxemarketing netwerk' van Publicis bestaat na deze meest recente overname behalve uit AR New York, ook uit Publicis Shanghai, Publicis 133 en Publicis Et Nous. Volgens een woordvoerder van Publicis is dit segment van de reclamewereld minder gevoelig voor economische malaise.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: mandmglobal
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid