Overslaan en naar de inhoud gaan

De Wit chief marketing officer WNF

Jos de Wit (52) gaat de afdeling Marketing en Communicatie van het Wereld Natuur Fonds (WNF) leiden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij wordt per 1 juli chief marketing officer (CMO). De Wit is in zijn nieuwe functie ook lid van het Managementteam.

related partner content for mobile comes here

De Wit begon zijn marketingloopbaan bij Henkel Benelux. Van 1991 tot 1998 was hij al eerder verbonden aan het WNF, de laatste periode als Hoofd van de afdeling Fondsenwerving. De afgelopen jaren was hij partner en managing director van WWAV, marketing- en communicatiebureau voor de non-profit sector (onderdeel van Omnicom).

'In de wereld van NGO’s verandert er heel veel op dit moment en de donateurs -de klanten!- verwachten een andere houding en service van goede doelen', zegt De Wit. 'Ik wil in die context meehelpen wegen te vinden om het draagvlak voor natuurbescherming verder te vergroten.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in