Overslaan en naar de inhoud gaan

Lichte groei voor Publicis

De omzet van Publicis Groupe is met 7,6 procent gegroeid naar 2 miljard dollar in het eerste kwartaal van 2013. Europa blijft een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De helft van de omzetgroei komt uit activiteiten in Noord-Amerika, waar de omzet met zeven procent steeg. De organische groei laat een minder rooskleurig beeld zien. Voor het hele bedrijf is deze 1,3 procent, maar in Europa liepen de inkomsten uit bestaande ondernemingen met 6,5 procent terug. Dat is een grotere achteruitgang dan de toch al niet zo positieve van voorzitter Maurice Levy na de jaarcijfers van 2012. Levy wijt deze daling aan de economische crisis en groeiende werkeloosheid, vooral in Zuid-Europa.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in