Overslaan en naar de inhoud gaan

Imagocampagne Trouw: 'Wie twijfelt, kiest Trouw'

Trouw lanceert zijn nieuwe imagocampagne met als thema 'twijfel'. Het is de eerste campagne van het recent gelanceerde bureau Kokoro.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de campagne 'Wie twijfelt, kiest Trouw' richt Trouw zich op iedereen die op zoek is naar waarheid. Want 'wie op zoek is naar de waarheid, moet wel durven twijfelen'. Overigens blijft de pay-off: 'Misschien wel de beste krant van Nederland' ook gehandhaafd.

related partner content for mobile comes here

In de commercial figureren hoofdredacteur Willem Schoonen en redacteuren van Trouw. De film speelt zich ’s nachts af op de redactie van Trouw.

Creatieve director Merlijn van Vliet licht de keuze voor 'twijfel' toe: 'Waar sommigen twijfel als een zwakte zien, zien wij het vooral als een kracht. Twijfel hoort bij Trouw zoals oordeel bij Telegraaf hoort. En het past natuurlijk als geen ander bij de pay-off.'

Voor de executie van de tv-commercial koos Kokoro voor regisseur Hugo Keijzer van Cake Film & Photography. Het is de eerste Nederlandse commercial die geschoten is met de Red Epic Monochrome. Deze camera werd vorig jaar voor het eerst door de bekende regisseur David Fincher gebruikt voor de clip '; met Justin Timberlake en Jay-Z">Suit & Tie' met Justin Timberlake en Jay-Z. De camera is uitzonderlijk lichtgevoelig (3200ISO), schiet alleen in zwart-wit en heeft een extreem hoge resolutie (5K).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in