Imagocampagne Trouw: 'Wie twijfelt, kiest Trouw'
Met de campagne 'Wie twijfelt, kiest Trouw' richt Trouw zich op iedereen die op zoek is naar waarheid. Want 'wie op zoek is naar de waarheid, moet wel durven twijfelen'. Overigens blijft de pay-off: 'Misschien wel de beste krant van Nederland' ook gehandhaafd.
In de commercial figureren hoofdredacteur Willem Schoonen en redacteuren van Trouw. De film speelt zich ’s nachts af op de redactie van Trouw.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaCreatieve director Merlijn van Vliet licht de keuze voor 'twijfel' toe: 'Waar sommigen twijfel als een zwakte zien, zien wij het vooral als een kracht. Twijfel hoort bij Trouw zoals oordeel bij Telegraaf hoort. En het past natuurlijk als geen ander bij de pay-off.'
Voor de executie van de tv-commercial koos Kokoro voor regisseur Hugo Keijzer van Cake Film & Photography. Het is de eerste Nederlandse commercial die geschoten is met de Red Epic Monochrome. Deze camera werd vorig jaar voor het eerst door de bekende regisseur David Fincher gebruikt voor de clip '#039; met Justin Timberlake en Jay-Z">Suit & Tie' met Justin Timberlake en Jay-Z. De camera is uitzonderlijk lichtgevoelig (3200ISO), schiet alleen in zwart-wit en heeft een extreem hoge resolutie (5K).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid