Overslaan en naar de inhoud gaan

Nissan zet virtuele autodealer in

Nissan bemerkte dat de consumenten er niet zo van houden om naar autodealers te gaan. Ze willen hun vrije dag liever voor andere zaken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nissan bemerkte dat de consumenten er niet zo van houden om naar autodealers te gaan. Ze willen hun vrije dag liever voor andere zaken besteden of zijn niet gediend van de pushende verkoper. De Canadese afdeling van TBWA kwam met een mobiel concept waar de autodealer naar de consument komt: 'The Mobile Nissan Virtual Showroom'.

related partner content for mobile comes here

Zo'n beetje alle dealer informatie kan de consument op een interactieve wijze op de mobiele site zien. De resultaten waren positief: gemiddeld bleef de consument 2,8 minuten op de site. maarliefst 17% van de gebruikers vroeg een proefrit aan.

Zie video:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in