Nissan zet virtuele autodealer in
Nissan bemerkte dat de consumenten er niet zo van houden om naar autodealers te gaan. Ze willen hun vrije dag liever voor andere zaken…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nissan bemerkte dat de consumenten er niet zo van houden om naar autodealers te gaan. Ze willen hun vrije dag liever voor andere zaken besteden of zijn niet gediend van de pushende verkoper. De Canadese afdeling van TBWA kwam met een mobiel concept waar de autodealer naar de consument komt: 'The Mobile Nissan Virtual Showroom'.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zo'n beetje alle dealer informatie kan de consument op een interactieve wijze op de mobiele site zien. De resultaten waren positief: gemiddeld bleef de consument 2,8 minuten op de site. maarliefst 17% van de gebruikers vroeg een proefrit aan.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZie video:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid