Overslaan en naar de inhoud gaan

Verborgen advertentie voor misbruikte kinderen

Hoe bereik je misbruikte kinderen met je bericht zonder dat de ouders het zien? ANAR maakte één uiting die een verschillend bericht laat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een poging om kinderen te bereiken om op een 'veilige' manier hulp te zoeken, creëerde de Spaanse organisatie Aid to Children and Adolescents at Risk Foundation (ANAR) een advertentie die voor volwassenen en kinderen op een andere manier verschijnt.

related partner content for mobile comes here

Een abri met een speciale laag zorgt ervoor dat de advertentie vanaf verschillende hoeken anders gezien wordt. Als een volwassene, of iemand langer dan 1.75m kijkt naar de abri, dan ziet hij/zij een afbeelding van een verdrietig kind en de tekst: 'sometimes, child abuse is only visible to the child suffering it.' Maar wanneer een kind ernaar kijkt (tot tien jaar), dan verschijnt er een kind met schrammen in zijn gezicht en een oproep het hulpnummer te bellen van de organisatie.

De advertentie roept in ieder geval de nodige (negatieve) reacties op. Zie de webiste .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in