Overslaan en naar de inhoud gaan

Hunkemöller wil merk- en servicebeleving consument verhogen

Het nieuwe loyaliteitsprogramma en spaarsysteem 'Passion Points', een Click & Collect service en een internationale webshop maken deel uit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Passion Points
Hunkemöller heeft een nieuw spaarsysteem en loyaliteitsprogramma gelanceerd, genaamd Passion Points. Passion points zijn te verdienen bij elke besteding in de winkel en in de webshop, maar ook door bepaalde posts te liken op Facebook. Binnenkort is het mogelijk om ook Passion Points te verdienen door een review te geven over een online gekocht product. Door de Hunkemöller Facebookpagina te connecten, wordt de Facebookpagina gekoppeld aan de ledenkaart. Het totaaloverzicht van alle aankopen, kortingen, social gedrag en de Passion Points zijn te zien via het eigen Hunkemöller account. Consumenten blijven op de hoogte via het online account of middels de Hunkemöller app.

related partner content for mobile comes here

Click & Collect
Ook heeft Hunkemöller een online reserveringssysteem geïntroduceerd, genaamd Click & Collect. Met dit systeem kan de klant in de webshop haar favoriete product reserveren en in een door haar gekozen Hunkemöller filiaal apart laten hangen.Daarnaast is het voortaan ook mogelijk om online aankopen in de winkel te retourneren.

Internationale webshop
Daarnaast is de Hunkemöller webshop vernieuwd, en is er gewerkt aan betere cross-sell mogelijkheden. Naast de lokale shops in Nederland, België en Duitsland, is er nu ook een . Hier kan gekozen worden uit vijf verschillende talen, en de bezorgservice is uitgebreid met veertien nieuwe landen in Europa.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in