Overslaan en naar de inhoud gaan

Rob Markey spreker bij Marketeer of the Year

Op 29 mei aanstaande vindt de verkiezing van Marketeer of the Year 2013 plaats, in The Coolbrands House in Amsterdam. Rob Markey (partner…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 29 mei aanstaande vindt de verkiezing van plaats, in The Coolbrands House in Amsterdam. Rob Markey (partner en directeur Bain & Company) zal deze avond de key note verzorgen.

related partner content for mobile comes here

Markey is mede-auteur van 'The Ultimate Question 2.0’, het bekende boek over de Net Promoter Score, en hij publiceerde talrijke artikelen over customer experience, onder andere in de Harvard Business Review.

Markey is expert in klanten- en medewerkersloyaliteit, klantenservicestrategieën en het ontwikkelen van nieuwe producten. Hij leidt het NPS Loyality Forym, een groep van 35 senior executives van toonaangevende bedrijven over de hele wereld.

De hele avond van de finale staat in het teken van Marketing Leadership. Markey zal spreken over hoe bedrijven en merken leidend kunnen blijven, juist door de werknemers meer vrijheid te geven: Leading by letting go.

Vervolgens zullen de drie genomineerden voor Marketeer of the Year 2013 - Roel Welsing (Triodos), Nico Rijkhoff (Ziggo) en Robert Bohemen (De Bijenkorf) - hun case presenteren, en mag het publiek mee bepalen wie er dit jaar wint.

Alexandra Jankovich verzorgt aansluitend een aansprekende column over Marketing Leadership. Alexandra is managing partner bij SparkOptimus en heeft meer dan 20 jaar ervaring in strategie consultancy en in de internationale (online) mediasector.

U kunt bij deze avond aanwezig zijn, door u . Abonnees van Tijdschrift voor Marketing krijgen korting.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in