Rob Markey spreker bij Marketeer of the Year
Op 29 mei aanstaande vindt de verkiezing van Marketeer of the Year 2013 plaats, in The Coolbrands House in Amsterdam. Rob Markey (partner en directeur Bain & Company) zal deze avond de key note verzorgen.
Markey is mede-auteur van 'The Ultimate Question 2.0’, het bekende boek over de Net Promoter Score, en hij publiceerde talrijke artikelen over customer experience, onder andere in de Harvard Business Review.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMarkey is expert in klanten- en medewerkersloyaliteit, klantenservicestrategieën en het ontwikkelen van nieuwe producten. Hij leidt het NPS Loyality Forym, een groep van 35 senior executives van toonaangevende bedrijven over de hele wereld.
De hele avond van de finale staat in het teken van Marketing Leadership. Markey zal spreken over hoe bedrijven en merken leidend kunnen blijven, juist door de werknemers meer vrijheid te geven: Leading by letting go.
Vervolgens zullen de drie genomineerden voor Marketeer of the Year 2013 - Roel Welsing (Triodos), Nico Rijkhoff (Ziggo) en Robert Bohemen (De Bijenkorf) - hun case presenteren, en mag het publiek mee bepalen wie er dit jaar wint.
Alexandra Jankovich verzorgt aansluitend een aansprekende column over Marketing Leadership. Alexandra is managing partner bij SparkOptimus en heeft meer dan 20 jaar ervaring in strategie consultancy en in de internationale (online) mediasector.
U kunt bij deze avond aanwezig zijn, door u in te schrijven op de site. Abonnees van Tijdschrift voor Marketing krijgen korting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid