Overslaan en naar de inhoud gaan

Beatrix wordt Willem-Alexander

Het blad Vorsten komt met een morphing cover. Een letterlijke verbeelding van de troonwisseling.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorsten verbeeldt letterlijk de periode tussen de aankondiging van de abdicatie en de inhuldiging van de nieuwe koning met een morphing-cover: foto’s van Beatrix en haar zoon vloeien naadloos in elkaar over. De cover staat symbool voor de periode waar we ons nu in bevinden.

related partner content for mobile comes here

Hoofdredacteur Justine Marcella: ‘We nemen afscheid van een fantastische vorstin en kijken tegelijkertijd uit naar de nieuwe koning. Bovendien is op deze manier goed te zien dat Willem-Alexander wel heel veel lijkt op zijn moeder.’

Voor zover bekend is het de eerste morphing cover in Nederland. Sanoma Media werkte al eerder met 3D en lenticulairs (wisselbeeld) en zag de troonwisseling als uitgelezen moment om een morphing cover toe te passen, omdat een morphing cover beelden vereist die echt vloeiend in elkaar moeten kunnen overlopen, aldus Erik Hannema, productmanager Plusproposities.

Vorsten is vanaf morgen verkrijgbaar.


Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in