AH Basic vervangt Euroshopper
Albert Heijn stopt met de merknaam Euroshopper. Het zal dit jaar worden vervangen door AH Basic, meldt Distrifood.
De eerste producten die komende weken aan de beurt zijn scharreleieren, cornflakes, hazelnootpasta, pannenkoekenmix en Chinese nasi.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De producten van de nieuwe budgetlijn zullen consistenter zijn dan het Euro Shopper-assortiment, meldt Albert Heijn en de prijs-kwaliteitverhouding beter. Daarnaast moet de nieuwe verpakking helder duidelijk maken dat het product goed en goedkoop is.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAlfred Levi, directeur marketing & format en merchandising zegt tegen Distrifood dat de Albert Heijn-merknaam één van de sterkste foodretailmerken van de wereld is en dat het verstandig is de eigen naam te koppelen aan de nieuwe lijn.
Bron Distrifood
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid