AH Basic vervangt Euroshopper
Albert Heijn stopt met de merknaam Euroshopper. Het zal dit jaar worden vervangen door AH Basic, meldt Distrifood.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De eerste producten die komende weken aan de beurt zijn scharreleieren, cornflakes, hazelnootpasta, pannenkoekenmix en Chinese nasi.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De producten van de nieuwe budgetlijn zullen consistenter zijn dan het Euro Shopper-assortiment, meldt Albert Heijn en de prijs-kwaliteitverhouding beter. Daarnaast moet de nieuwe verpakking helder duidelijk maken dat het product goed en goedkoop is.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAlfred Levi, directeur marketing & format en merchandising zegt tegen Distrifood dat de Albert Heijn-merknaam één van de sterkste foodretailmerken van de wereld is en dat het verstandig is de eigen naam te koppelen aan de nieuwe lijn.
Bron Distrifood
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid