Hi-campagne: TweetFighter


Jongeren laten hun status steeds vaker afhangen van hun sociale kracht. Twintig procent van de jongens en veertien procent van de meisjes denkt zelfs dat een goede post op Facebook hun aanzien een boost geeft bij vrienden, zo blijkt uit een onderzoek van Hi.
In de stijl van een retro 16-bit arcade vechtgame kunnen jongeren de strijd met elkaar aangaan aan de hand van hun profielen op Twitter, Facebook en Instagram. De hoeveelheid tweets, posts, likes, retweets en tags bepalen de sociale kracht en dus of ze een TweetFight van een vriend, volger of vreemde weten te winnen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRed Urban ontwikkelde de TweetFighter om Hi’s nieuwe All you can Tweet, Post & Whatsapp-propositie online onder de aandacht te brengen.
Zie voor meer berichten over mobiel: MobileMarketing.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid