Overslaan en naar de inhoud gaan

Hi-campagne: TweetFighter

Hi en Red Urban lanceren vandaag TweetFighter. Een social game die vanuit een mobile first-gedachte is ontwikkeld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jongeren laten hun status steeds vaker afhangen van hun sociale kracht. Twintig procent van de jongens en veertien procent van de meisjes denkt zelfs dat een goede post op Facebook hun aanzien een boost geeft bij vrienden, zo blijkt uit een onderzoek van Hi.

related partner content for mobile comes here

In de stijl van een retro 16-bit arcade vechtgame kunnen jongeren de strijd met elkaar aangaan aan de hand van hun profielen op Twitter, Facebook en Instagram. De hoeveelheid tweets, posts, likes, retweets en tags bepalen de sociale kracht en dus of ze een TweetFight van een vriend, volger of vreemde weten te winnen.

Red Urban ontwikkelde de TweetFighter om Hi’s nieuwe All you can Tweet, Post & Whatsapp-propositie online onder de aandacht te brengen.

Zie voor meer berichten over mobiel: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in